forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 20 tip buat roommate anda gila

Go down 
AuthorMessage
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: 20 tip buat roommate anda gila   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Oct 31, 2009 12:47 am

1.Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.

2.Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati" horee...kau dah balik". Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia "Sepatutnya kau dah blah dah skrg"

3.Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 " Tolong, kat mana aku berada ni?" dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.

4.Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata "Dah merebak... dah merebak!"

5.Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap "Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi" sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat...Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.

6.Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata "Tak lama lagi...tak lama lagi..."

7.Duduk didepan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, "Siot betul, kalah lagi"

8.Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat "Horee...!". bukak lampu semula.

9.Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap "Selamat Datang ke McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda..." Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata "Eh, kau rupanya..."

10.Kata kat roommate "Ada pesanan penting untuk kau". Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap "Eh...aku dah ingat". Lepas tu pengsan balik.

11.Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.

12.Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.

13.Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.

14.Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.

15.Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.

16.Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.

17.Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.

18.Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata "Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la...Macam teknik rebonding...". Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.

19Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2.

20.Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia terkujat sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.
Back to top Go down
purple

purple

Posts : 184
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : iN LosT~

20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: huhuhuxx   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Oct 31, 2009 2:11 am

best gak bce artikel nih...msti akak prnah bwat kn sume tu??
Back to top Go down
x_jahat

x_jahat

Posts : 83
Join date : 30/10/2009
Age : 87
Location : broadway

20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: Re: 20 tip buat roommate anda gila   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Oct 31, 2009 2:15 am

x bace panjang sgt
aku x suke bace huh..
len kali wat audo supaya aku x yah bace .. ape2 pon aku rase
best artikel nih sbb purple cakap best..
<<aku same ngan purple .. trimass
Back to top Go down
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: Re: 20 tip buat roommate anda gila   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Oct 31, 2009 2:26 am

ding...

mmg ak pernah wat pn.. hahahaaa..
masa tu gelak sakan..
Back to top Go down
piratecia



Posts : 23
Join date : 31/10/2009

20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: Re: 20 tip buat roommate anda gila   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitimeSat Oct 31, 2009 9:54 pm

hoh...macam tau je ambil artikel dari mana...ish..ish..ish
Back to top Go down
http://piratecia.blogspot.com
Sponsored content




20 tip buat roommate anda gila Empty
PostSubject: Re: 20 tip buat roommate anda gila   20 tip buat roommate anda gila I_icon_minitime

Back to top Go down
 
20 tip buat roommate anda gila
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: