forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
asal usul kjadian babi I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 asal usul kjadian babi

Go down 
AuthorMessage
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

asal usul kjadian babi Empty
PostSubject: asal usul kjadian babi   asal usul kjadian babi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 2:29 am

Babi sebenarnya berasal daripada spesis manusia yang tidak membuat kerja, menghabiskan nasi di rumah tanpa di suruh, tidur sepanjang hari dan selalu di maki 'Babi'...

Mereka di jadi kan 'Babi' adalah kerana untuk mengelak manusia menjadi mangsa kebuluran... akibat tindakan rakus mereka yang telah menghabiskan segala makanan yang terdapat di bumi pada suatu ketika...

Cubalah anda fikirkan, 'Babi' mempunyai segala ciri2 buruk manusia, makan tak tentu pasal, bergaduh tak tentu pasal, dan berzina tak tentu pasal (sama dgan adik beradik babi yang lain)...

Maka dengan itu adalah haram la kita sebagai manusia (bukan Muslim sahaja!) untuk memakan 'Babi' ini kerana mereka juga adalah seperti kita. Twisted Evil
Back to top Go down
purple

purple

Posts : 184
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : iN LosT~

asal usul kjadian babi Empty
PostSubject: huhuhuhuxx   asal usul kjadian babi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 4:01 am

farra ain wrote:
Babi sebenarnya berasal daripada spesis manusia yang tidak membuat kerja, menghabiskan nasi di rumah tanpa di suruh, tidur sepanjang hari dan selalu di maki 'Babi'...

Mereka di jadi kan 'Babi' adalah kerana untuk mengelak manusia menjadi mangsa kebuluran... akibat tindakan rakus mereka yang telah menghabiskan segala makanan yang terdapat di bumi pada suatu ketika...

Cubalah anda fikirkan, 'Babi' mempunyai segala ciri2 buruk manusia, makan tak tentu pasal, bergaduh tak tentu pasal, dan berzina tak tentu pasal (sama dgan adik beradik babi yang lain)...

Maka dengan itu adalah haram la kita sebagai manusia (bukan Muslim sahaja!) untuk memakan 'Babi' ini kerana mereka juga adalah seperti kita. Twisted Evil


wow!!!!!!!!!!!!

dasat nyeeerrrrr..dpt dri mne nih?? affraid
Back to top Go down
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

asal usul kjadian babi Empty
PostSubject: Re: asal usul kjadian babi   asal usul kjadian babi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 4:22 am

Shocked dapat dr lawakjenaka Razz
Back to top Go down
shaherah_ira

shaherah_ira

Posts : 43
Join date : 31/10/2009
Age : 28
Location : Wilayah Persekutuan Iskandar

asal usul kjadian babi Empty
PostSubject: Re: asal usul kjadian babi   asal usul kjadian babi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:25 am

haha sherah x brani nk komen bab2 gnie.. takut terpesong..

yg sherah bljar lar kan.. manusia dijdkan sebaek2 makhluk.. knape "mereka adalah seperti kita" babi ni sememang nye haram n menghabiskan lar semua mknn kat bumi ni.. tp lau kte same mcm mreka uh sherah x brape setuju lar.."

Lau kte sesame makhluk tu sherah leh trime kot.. sbb babi ni mmg dipandang hina n keji n kotor n jijik mcm2 lg lar.. sbb uh lar kte dilarang mkn.. sbb dlm bdn binatang ini ade parasit yg x kan mati..x kan kite di samekan dengan babi?kte cume hamba yg lemah.. wallahualam

ni cume pandangan sherah.. lau ade yg slh.. sile diperbtul kan.. ampoooon~ Neutral
Back to top Go down
Sponsored content




asal usul kjadian babi Empty
PostSubject: Re: asal usul kjadian babi   asal usul kjadian babi I_icon_minitime

Back to top Go down
 
asal usul kjadian babi
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: