forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 15 sebab knp lelaki sntiase hepi

Go down 
AuthorMessage
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: 15 sebab knp lelaki sntiase hepi   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 2:44 am

*tak perlu mengandung

*boleh kencing merata-rata

*kerjanya sama,tapi gaji lebih

*kedut dan boroi lambang kejantanan

*org tak pandang ke dada bila bercakap dgn mereka

*berbual di telefon 30 saat aje

*boleh pakai sepasang baju dan sepasang seluar utk cuti selama 5 hari

*dipuji sebab berjaya keluarkan 1 idea yg ciput

*boleh pakai seluar dlm RM9.90 sekotak(ada 3 helai)

*boleh pakai baju yg berkedut

*apa yg ada di muka semuanya ori

*stail rambut sama saja selama bertahun2,mungkin berdekad.

*boleh pakai sepasang kasut dan sepasang stoking,sampai koyak

*boleh pakai seluar pendek walaupun kaki mcm....!!!!

*misai berserabut?no hal lah...
Back to top Go down
purple

purple

Posts : 184
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : iN LosT~

15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: huhuhuhuxx   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:14 am

farra ain wrote:
*tak perlu mengandung

*boleh kencing merata-rata

*kerjanya sama,tapi gaji lebih

*kedut dan boroi lambang kejantanan

*org tak pandang ke dada bila bercakap dgn mereka

*berbual di telefon 30 saat aje

*boleh pakai sepasang baju dan sepasang seluar utk cuti selama 5 hari

*dipuji sebab berjaya keluarkan 1 idea yg ciput

*boleh pakai seluar dlm RM9.90 sekotak(ada 3 helai)

*boleh pakai baju yg berkedut

*apa yg ada di muka semuanya ori

*stail rambut sama saja selama bertahun2,mungkin berdekad.

*boleh pakai sepasang kasut dan sepasang stoking,sampai koyak

*boleh pakai seluar pendek walaupun kaki mcm....!!!!

*misai berserabut?no hal lah...


waaaaa....best nye laki!!!!

untung spe laki...ahakxx
Back to top Go down
shaherah_ira

shaherah_ira

Posts : 43
Join date : 31/10/2009
Age : 28
Location : Wilayah Persekutuan Iskandar

15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: Re: 15 sebab knp lelaki sntiase hepi   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:19 am

farra ain wrote:
*tak perlu mengandung

*boleh kencing merata-rata

*kerjanya sama,tapi gaji lebih

*kedut dan boroi lambang kejantanan

*org tak pandang ke dada bila bercakap dgn mereka

*berbual di telefon 30 saat aje

*boleh pakai sepasang baju dan sepasang seluar utk cuti selama 5 hari

*dipuji sebab berjaya keluarkan 1 idea yg ciput

*boleh pakai seluar dlm RM9.90 sekotak(ada 3 helai)

*boleh pakai baju yg berkedut

*apa yg ada di muka semuanya ori

*stail rambut sama saja selama bertahun2,mungkin berdekad.

*boleh pakai sepasang kasut dan sepasang stoking,sampai koyak

*boleh pakai seluar pendek walaupun kaki mcm....!!!! haha bukn mcm lar.. ade bulu lebat

*misai berserabut?no hal lah...
Razz Razz


haha yg merah kan uh yg ade disekeliling ira.. haha lg satu.. lelaki x wat keje umah pun xde owg bising Mad
Back to top Go down
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: Re: 15 sebab knp lelaki sntiase hepi   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:31 am

tol2 tu ira Razz Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
hackimi

hackimi

Posts : 28
Join date : 01/11/2009

15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: Re: 15 sebab knp lelaki sntiase hepi   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:40 am

NOT ME 15 sebab knp lelaki sntiase hepi 105632
Back to top Go down
Sponsored content




15 sebab knp lelaki sntiase hepi Empty
PostSubject: Re: 15 sebab knp lelaki sntiase hepi   15 sebab knp lelaki sntiase hepi I_icon_minitime

Back to top Go down
 
15 sebab knp lelaki sntiase hepi
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: