forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
sama tapi beza I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
sama tapi beza I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
sama tapi beza I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
sama tapi beza I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
sama tapi beza I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
sama tapi beza I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
sama tapi beza I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
sama tapi beza I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
sama tapi beza I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 sama tapi beza

Go down 
AuthorMessage
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

sama tapi beza Empty
PostSubject: sama tapi beza   sama tapi beza I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 3:45 am

Di sebuah sekolah.

Budak 1: Woi kau ni babi lah! (Marah)
Budak 2: Kurang ajar ko panggil aku babi, nak kena penumbuk meh la!! (Buat tangan macam nak berlawan)

Mereka bergaduh di dalam kelas sampai tergolek kerusi dan meja.

Di sebuah kandang.

Babi 1: Woi kau ni manusia lah! (Marah)
Babi 2: Kurang ajar ko panggil aku manusia, nak kena penyepak meh la!! (Angkat kaki belakang bersedia nak tendang)

Kandang bergegar dengan kuatnya.

pirat amal kan sikap 1 msia..jgn gaduh2 k Razz
Back to top Go down
hackimi

hackimi

Posts : 28
Join date : 01/11/2009

sama tapi beza Empty
PostSubject: Re: sama tapi beza   sama tapi beza I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:45 am

YUIKO DIORANG 2 NIE GADUH GAK NAK WAT CAMNE???sama tapi beza Pigfightsama tapi beza OisinPics06-07-5026
Back to top Go down
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

sama tapi beza Empty
PostSubject: Re: sama tapi beza   sama tapi beza I_icon_minitimeTue Nov 03, 2009 5:51 am

Shocked Shocked

kimi ni..nakal nye dia
Back to top Go down
Sponsored content




sama tapi beza Empty
PostSubject: Re: sama tapi beza   sama tapi beza I_icon_minitime

Back to top Go down
 
sama tapi beza
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: