forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
ayah kau pesan I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
ayah kau pesan I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
ayah kau pesan I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
ayah kau pesan I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 ayah kau pesan

Go down 
AuthorMessage
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

ayah kau pesan Empty
PostSubject: ayah kau pesan   ayah kau pesan I_icon_minitimeWed Nov 18, 2009 2:46 am

Semalam aku jumpa ayah kau
Dia ingat lagi kat kau tapi kau ingat ke kat dia???
Dia nampak macam risau je…

Aku tanya kenapa nampak macam risau je??
Dia jawab “Pak Cik teringin nak jumpa anak pak cik”..
Dia cakap kalau dia tak sempat nak jumpa dengan kau
Dia ada tingalkan pesan..

AYAH KAU PESAN..
Jangan kau lupa pada Tuhan
Takut nanti Tuhan pula lupa pada kau.

AYAH KAU PESAN..
Bila berkawan jangan berperang
Takut nanti kalau sakit, takde kawan yang hendak datang.

AYAH KAU PESAN..
Kalau kau sesat, janganlah malu hendak bertanya orang
Supaya kau boleh nampak jalan pulang. Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Back to top Go down
sesuatu5635



Posts : 1
Join date : 30/10/2009
Age : 31
Location : klang

ayah kau pesan Empty
PostSubject: hi syg!!!!   ayah kau pesan I_icon_minitimeThu Nov 19, 2009 11:29 am

Very Happy wah....mndlm ni maknenye...ekeke
Back to top Go down
http://www.gengsempoi.com
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

ayah kau pesan Empty
PostSubject: Re: ayah kau pesan   ayah kau pesan I_icon_minitimeFri Nov 20, 2009 4:42 am

Evil or Very Mad Evil or Very Mad
btul2...
Back to top Go down
dj_joe
Admin
dj_joe

Posts : 162
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : kemaman,terengganu

ayah kau pesan Empty
PostSubject: aik   ayah kau pesan I_icon_minitimeFri Nov 27, 2009 8:51 pm

apa ko ckp aq xfaham coz aq xbaca
ko tulis kasi lawa2 skit
but tahniah
hahaha
saya pangkah pak lah haha
Razz Razz Razz
Back to top Go down
http://sembangdesa.forumms.net
Sponsored content




ayah kau pesan Empty
PostSubject: Re: ayah kau pesan   ayah kau pesan I_icon_minitime

Back to top Go down
 
ayah kau pesan
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: