forum untuk berkongsi ilmu pengetahuan anda hehe
 
HomePortalGallerySearchRegisterLog inchatting2 jom
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» sherah nk bgtahu.. kalau danny bace ok..
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeMon Apr 26, 2010 7:11 am by shaherah_ira

» kepade semua
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:30 pm by dj_joe

» cibai da tua still mengatall kuang ajar hahaha jum merapu jum
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:24 pm by dj_joe

» YUIKO(AIN)<<TOPIC KHAS UNTK BELIAU
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 7:23 pm by dj_joe

» menghidupkan balik forum sembangdesa
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:40 am by dj_joe

» AKU BENGANG NAN JOE JAMBUL
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Apr 22, 2010 4:38 am by dj_joe

» HAHAHA .. BELOT !!
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeSat Mar 27, 2010 9:01 am by purple

» i don belive about chat box "love" again..
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:30 pm by x_jahat

» saper rindu kat seseorang lepas kat sini
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeSat Mar 20, 2010 2:22 pm by x_jahat

Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Forum
Affiliates
free forum

December 2019
MonTueWedThuFriSatSun
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     
CalendarCalendar

Share
 

 diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..

Go down 
AuthorMessage
shaherah_ira

shaherah_ira

Posts : 43
Join date : 31/10/2009
Age : 28
Location : Wilayah Persekutuan Iskandar

diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. Empty
PostSubject: diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..   diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Dec 03, 2009 6:08 am

weyh ! bule blah laa kalo nk tipu tipu nii. tipu bnde yang penting lak tuh. huhh. kalo bg kau tak penting butt bg aku bnde tuh pnting doe! kau pk kau sape hahh ! mcm siot !
aku nyirap btol lahh ngn org yang mcm tuh. dah lah penipu da tuh nk pasaan lak ngn aku.
wehh tgk diri dulu buleh tak ?? agklaa sket kau da penipu then nk pasaan.
nyaris laa aku nk terpecaya kt kau. NYARIS !

huaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! sedeyh !
kenape semua nak pasaan ngan aku nii. aku salah ape? aku buat ape? arghhh ! tolong rr. tolong laa jgn cm nii. hmm. aku tanak lah hilang member lagi weyh. tayah lahh bgtuh. as BFF ,just BFF laa. as adek angkt,just adek angkt laaa. as abg angkt,just abg angkat laaa !!!
arghhh ! takde perasaan nii ! heee . nak member2. hukhuk. ish apsal laa aku nii. tacing tacing lak.

yes !! aku mmg jenis kawan yang tak gunakan?? tolong tuh tak bole tuh nii tak bole
pape pon jenis mintak tolong tak bole kan?
so what? kau nk aku buat ape?
dgn care kau ckp pasal aku kat org.amboiii.
hoyy len kali ckp dgn aku OK! mereka tak bole buat ape ape VAVI btol!

ehem ehem! kesengalan aku kegilaan aku kebengangan aku kegembiraan aku semua membuatkan aku tak ingat pada hati dan pasaan orang. melukakan hati dia, kau dan kamu. maaf aku pinta pada kau yang terasa. ketidak siuman aku ketidak sedaran aku. membuat kau menyirap ngan aku.

x de kne mengena idup dan mati..
Back to top Go down
purple

purple

Posts : 184
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : iN LosT~

diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. Empty
PostSubject: Re: diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..   diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Dec 03, 2009 7:23 am

shaherah_ira wrote:
weyh ! bule blah laa kalo nk tipu tipu nii. tipu bnde yang penting lak tuh. huhh. kalo bg kau tak penting butt bg aku bnde tuh pnting doe! kau pk kau sape hahh ! mcm siot !
aku nyirap btol lahh ngn org yang mcm tuh. dah lah penipu da tuh nk pasaan lak ngn aku.
wehh tgk diri dulu buleh tak ?? agklaa sket kau da penipu then nk pasaan.
nyaris laa aku nk terpecaya kt kau. NYARIS !

huaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! sedeyh !
kenape semua nak pasaan ngan aku nii. aku salah ape? aku buat ape? arghhh ! tolong rr. tolong laa jgn cm nii. hmm. aku tanak lah hilang member lagi weyh. tayah lahh bgtuh. as BFF ,just BFF laa. as adek angkt,just adek angkt laaa. as abg angkt,just abg angkat laaa !!!
arghhh ! takde perasaan nii ! heee . nak member2. hukhuk. ish apsal laa aku nii. tacing tacing lak.

yes !! aku mmg jenis kawan yang tak gunakan?? tolong tuh tak bole tuh nii tak bole
pape pon jenis mintak tolong tak bole kan?
so what? kau nk aku buat ape?
dgn care kau ckp pasal aku kat org.amboiii.
hoyy len kali ckp dgn aku OK! mereka tak bole buat ape ape VAVI btol!

ehem ehem! kesengalan aku kegilaan aku kebengangan aku kegembiraan aku semua membuatkan aku tak ingat pada hati dan pasaan orang. melukakan hati dia, kau dan kamu. maaf aku pinta pada kau yang terasa. ketidak siuman aku ketidak sedaran aku. membuat kau menyirap ngan aku.

x de kne mengena idup dan mati..


=.=
Back to top Go down
dj_joe
Admin
dj_joe

Posts : 162
Join date : 30/10/2009
Age : 25
Location : kemaman,terengganu

diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. Empty
PostSubject: xpaham deng   diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeThu Dec 03, 2009 8:24 pm

ira tulis apa joe xpaham la
bukan xpaham tpi xbaca pown haha malas nk baca2 xde masa ekekke
Back to top Go down
http://sembangdesa.forumms.net
farra ain

farra ain

Posts : 147
Join date : 30/10/2009
Age : 30
Location : shah alam,selangor

diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. Empty
PostSubject: Re: diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..   diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitimeFri Dec 04, 2009 9:41 pm

sme la joe..ak pn pelik dan hairan ni..hahahaaaa...
jgn mara iko erk ira..
Back to top Go down
Sponsored content




diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. Empty
PostSubject: Re: diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..   diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini.. I_icon_minitime

Back to top Go down
 
diri ku tdak lg diperlukan.. biar kan diri ku begini..
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
sembang_desa forum :: Your first category :: my forum-
Jump to: